آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

برای داشتن یک ازدواج سالم و زیبا باید چه کرد؟

1- اما به یاد داشته باشید که لذت ببرید

با تمام این صحبت ها در مورد ارتباط و درک بهتر یکدیگر، ممکن است فکر کنید که زمانی برای سرگرمی وجود ندارد.

اما در واقع اگر با هم خوش بگذرانید، ارتباط برقرار کردن با یکدیگر بسیار ساده تر می شود.

داشتن تفریح در کنار هم در ازدواج بسیار مهم است.

این کار تا حد زیادی باعث سبک شدن روحیه می شود، به شما کمک می کند تا روی چیزهای خوب زندگی تمرکز کنید، و فقط سرگرم کننده و لذت بخش است.

و به این ترتیب، این یک راه عالی برای ارتباط با همسرتان و ایجاد خاطرات با هم است.

همه آن سال‌ها را به خاطر می‌آورید که اولین بار با هم قرار گذاشتیم؟ ما خیلی لذت بردیم، مثل دو نوجوان بودیم که حتی متوجه گذر زمان نشدیم (یا شاید فقط من بودم).

راه هایی را برای داشتن دوباره آن سطح از سرگرمی پیدا کنید، احمق باشید، کشتی بگیرید، با هم بخندید، جوک بگویید،لذت ببرید!

بله، ما روزهای پرمشغله ای داریم، اما وقت گذاشتن برای توجه کامل به همسر و ابراز عشق به روش های مختلف مانند بازی و شوخی، راه خوبی برای گذراندن اوقاتی با کیفیت در کنار هم بدون نیاز به ترک خانه است.بیشتر بدانید

2-  اتصال هر روز

من قسم می خورم که گاهی اوقات به راحتی می توانم روزها دور شوهرم بچرخم و به سختی با او صحبت کنم. ما اغلب شب ها مثل کشتی هستیم که کار کردن با آن مطمئنا کمکی به من نمی کند.

حتی لازم نیست در زمان های سخت باشیم، گاهی اوقات در پایان روز آنقدر خسته می شویم، آخرین کاری که می خواهم انجام دهم شرکت در یک مکالمه است.

و در حالی که استفاده از آن به عنوان بهانه ای برای صحبت نکردن با یکدیگر آسان است، اما می دانیم که برقراری ارتباط چقدر مهم است.

لازم نیست یک مکالمه عمیق و معنادار بزرگ با یکدیگر داشته باشید، و بعضی روزها ممکن است حتی صحبت نکنید، اما انجام حرکات عمدی ارتباطی هر روز مهم است.

برخی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید انجام دهید این است که یک پیام متنی بفرستید و بپرسید که روزشان چگونه می‌گذرد، وقتی شب‌ها روی مبل نشسته‌اید دست بگیرید (برای صحبت کردن خیلی خسته هستید)، در رختخواب در آغوش بگیرید، زمانی را برای در آغوش گرفتن طولانی‌تر اختصاص دهید، بنویسید. یک یادداشت عاشقانه کوچک، قهوه را برای آنها آماده کنید، وقتی می گویید "دوستت دارم" به چشمان آنها نگاه کنید.

https://powerelectron.ir/%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%88-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac-6-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%a7/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد