آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

راه کارهایی برای بازسازی بدن خودبعد از دوره بیماری

1-  خواب زیادی داشته باشید

هنگامی که بیمار هستید، معمولا خواب هستید. مرحله بهبودی فرصتی برای شما است تا تمام خواب مورد نیاز خود را پس بگیرید. زود به رختخواب بروید و ساعات معمول خواب خود را حداقل به یک یا دو ساعت دیگر افزایش دهید. چرت زدن در طول روز نیز به شما کمک خواهد کرد.

اگر در آماده شدن برای خواب مشکل دارید، ممکن است در طول روز چند تمرین سبک انجام دهید. به این ترتیب بدن شما برای استراحت آماده تر خواهد شد.


2-  ذهنیت عملی و مثبت را در خود پرورش دهید

دیدگاه منفی آسیب بیشتری به بدن در حال بهبودی و سلامت روان شما می‌افزاید. سطح استرس شما را افزایش می دهد و در نهایت بر سلامت جسمانی شما تأثیر می گذارد. از آنجایی که هنوز به طور کامل بهبود نیافته اید، باید صبور باشید و نسبت به سفر مثبت باشید. با توانایی های بدن خود واقع بین باشید. پیشرفت آن را از نزدیک زیر نظر داشته باشید و مستقیماً به سمت انجام فعالیت های سنگین حرکت نکنید.

اگر نگرانی دارید، آن را با یک دوست یا یک متخصص سلامت در میان بگذارید. به یاد داشته باشید، قرار نیست برای همیشه اینگونه بمانید، یعنی اگر کارهای درست را با صبر انجام دهید. علاوه بر این، حتی می تواند به شما کمک کند سریعتر از آنچه انتظار داشتید بهبود پیدا کنید.مقالات پزشکی و سلامتی


3-  در صورت لزوم به دنبال کمک باشید

در نهایت بدانید که نیازی نیست به تنهایی این کار را انجام دهید. همانطور که به طور خلاصه اشاره کردیم، شما می توانید نگرانی های خود را با کسی در میان بگذارید که می تواند به شما کمک کند، یا می توانید به او اعتماد کنید. علاوه بر این، همه می دانند که وقتی کسی در حال بهبودی است، کمک بسیار مورد نیاز است.

از درخواست کمک حتی با کوچک ترین کارها مانند گرفتن یک لیوان آب، دوش گرفتن، تعویض لباس یا تنظیم یادآورهای روزانه برای مصرف داروهای تجویز شده خجالت نکشید.


مدیریت بهبودی بیماری با نوشیدنی ها و دستور العمل های بهبودی MyKarviva

چیزهای خوب زمان می‌برند و این برای بهبودی سالم بدن صدق می‌کند. پس از یک دوره بیماری، در نهایت فرصتی برای بازگشت به وضعیت سلامتی بهتر دارید. این خودش خبر خوبی است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما کاملاً آماده هستید تا دوباره سبک زندگی سالم را بازگردانید.

ابتدا باید ریکاوری کنید. به بدن خود زمان کافی بدهید تا به آرامی و مطمئناً انتظارات شما را برآورده کند. مراقب پیشرفت آن باشید و به بهبود سریع آن کمک کنید. آن را با غذاهای مغذی، خواب کافی و آبرسانی کافی، کمی ورزش منظم و طرز فکر مثبت پرورش دهید.

نوشیدنی Karviva را به رژیم ریکاوری خود اضافه کنید تا روند بهبودی را به حداکثر برسانید و برای یک سبک زندگی فعال آماده شوید. نوشیدنی‌های ریکاوری ما حاوی موادی هستند که باعث بهبودی سالم و ایمنی می‌شوند، از جمله کلاژن طبیعی، آنتی‌اکسیدان‌ها، مس، منگنز، قند صفر، میوه‌های واقعی، و سدیم و کالری کم. شما می توانید از بین چهار طعم مختلف نیز انتخاب کنید.


نکات مهم دستور بهداشت آگاهانه: اسموتی شاداب برای ایمنی

در دوران نقاهت همچنان می توانید از وعده های غذایی خود لذت ببرید. MyKarviva امکان تبدیل میوه ها، سبزیجات و سایر غذاهای مغذی را به دستور العمل های خوشمزه می دهد! علاوه بر این، اسموتی‌ها نوشیدنی‌های ریکاوری عالی می‌سازند تا بتوانید از روند بهبودی لذت بیشتری ببرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد