آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

چگونه می توان یک وبلاگ سبک زندگی را راه اندازی کنیم؟

این 3گام مهم به شما کمک می کند تا همه چیز را در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ سبک زندگی موفق از همان ابتدا یاد بگیرید. این فرآیند شما را از گام های مهمی که امروز می توانید برای راه اندازی یک وب سایت خودساخته بردارید، عبور می دهد. شما می توانید برای کسب درآمد از وبلاگ سبک زندگی نیز سرمایه گذاری کنید.چگونه در چند مرحله یک وبلاگ سبک زندگی راه اندازی کنیم


1- طاقچه وبلاگ خود را انتخاب کنید

اولین قدم در وبلاگ نویسی در سبک زندگی، انتخاب جایگاه مناسب است. حتی اگر می خواهید یک وبلاگ سبک زندگی ایجاد کنید، یک طاقچه مهم است. رقابت زیادی در وبلاگ نویسی وجود دارد که باید به افراد دلیل خوبی برای آمدن به وبلاگ شما نسبت به وبلاگ های دیگر بدهید.

بنابراین، چگونه یک طاقچه برای یک وبلاگ سبک زندگی انتخاب کنیم؟

تمرکز واضحی داشته باشید. برای موفقیت در وبلاگ نویسی سبک زندگی باید هدف مشخصی داشته باشید. به ترکیبی از «سبک زندگی دختر دانشگاهی» یا «درس های سبک زندگی مامان جوان» فکر کنید. در هر دوی این مثال ها، به وضوح نشان می دهد که شما چه کسی هستید و قرار است در وبلاگ خود چه کاری انجام دهید. همچنین می توانید دو طاقچه اصلی را انتخاب کرده و آنها را در یکی ترکیب کنید. نکته اصلی در اینجا ایجاد یک فوکوس شفاف است. وبلاگ شما باید مشخص کند که درباره چیست و شما کی هستید. امیدوارم ایده گرفته باشید.

به هر حال، نوشتن در مورد موضوعات مختلف اشکالی ندارد، اما مطمئن شوید که ابعاد واضحی را تعیین کنید.

یک جایگاه را انتخاب کنید = بفهمید که چه کسی هستید، جایگاه خود و جنبه هایی را که قرار است در وبلاگ خود پوشش دهید را مشخص کنید.

اگر کمی بلاتکلیف هستید، این پست در مورد یافتن یک جایگاه وبلاگ سودآور به شما کمک می کند تا یک جایگاه مناسب را انتخاب کنید.

قدم بعدی در راه اندازی وبلاگ سبک زندگی، انتخاب دامنه است.

2- نام دامنه را انتخاب کنید

قبل از اینکه وارد پلتفرم وبلاگ نویسی و میزبانی شویم، باید نام دامنه را انتخاب کنید. داشتن یک دامنه سفارشی برای وبلاگ خود بسیار مهم است.

دامنه شما چیزی شبیه به این «yournewlifestyleblog.com» خواهد بود. دامنه سفارشی لازم نیست با wordpress.com، blogspot.com یا wix.com مرتبط باشد. این دامنه سفارشی به شما مالکیت کامل دامنه را می دهد و هیچ کس هرگز دامنه شما را ادعا نخواهد کرد.

من از Namecheap برای انجام تمام خریدهای نام دامنه استفاده می کنم. آنقدر ساده و آسان است که من دوست دارم هر بار از آن استفاده کنم. در دسترس بودن نام دامنه خود را در Namecheap بررسی کنید.

گزینه های کمی وجود دارد که می توانید با آنها بروید. ابتدا به سادگی از نام خود به عنوان نام دامنه استفاده کنید. گزینه دوم این است که نام خود را با یک کلمه خلاقانه ادغام کنید. گزینه دیگر می تواند این باشد که نامی کاملا متفاوت و منحصر به فرد داشته باشید. اما، همیشه سعی کنید دامنه ای را با همان نام وبلاگ سبک زندگی خود انتخاب کنید. نامی را انتخاب کنید که استفاده از آن آسان باشد و به خاطر بسپارید.

اگر برای اولین بار یک وبلاگ راه اندازی کنید، مطمئنا پس انداز خوبی خواهید داشت.

حتی می توانید در زیر نام دامنه خود را جستجو کنید.

اگر می خواهید وبلاگ سبک زندگی خود را نام ببرید، 63 ایده جدید برای نام وبلاگ سبک زندگی را که در دسترس هستند و هنوز استفاده نشده اند، بررسی کنید. من این لیست کامل از نام وبلاگ ها را برای وبلاگ نویسان سبک زندگی تهیه کردم و این نام ها در دسترس هستند.

 

3- برای یک پلتفرم وبلاگ نویسی تصمیم بگیرید

قدم مهم بعدی برای راه اندازی وبلاگ سبک زندگی، انتخاب یک پلتفرم وبلاگ نویسی است.

برای پلتفرم های وبلاگ نویسی، من به دلایل زیادی WordPress.org را از صمیم قلب توصیه می کنم. به عنوان یک وبلاگ نویس، شما زمان زیادی را در وب سایت خود برای انجام کارهای مختلف صرف می کنید. وب سایت شما ارزش منحصر به فردی به شخصیت شما می بخشد. البته، به عنوان یک وبلاگ نویس سبک زندگی، می خواهید آن را شخصی سازی کنید. اینجاست که ما به بهترین پلت فرم وبلاگ نویسی نیاز داریم که به ما انعطاف پذیری، تجربه کاربری دوستانه و آموزش هایی برای شروع می دهد.

وردپرس به وضوح پیروز میدان استحتی اگر مهارت های فنی صفر داشته باشید، هنوز هم کار با وردپرس آسان است و فقط باید چند ساعت وقت صرف کنید و به همین دلیل، عاشق آن هستید.

شما نمی توانید بدون هاستینگ وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کنید وب سایت شما نیاز به هاستینگ دارد.

این کار ما را به نقطه بعدی یعنی میزبانی وب سایت می رساند.

این پست را بخوانید تا تفاوت بین وردپرس و وردپرس را متوجه شوید.


https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد