آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

آموزشی

یادگیری و آموزش آسان

نکاتی در مورد روانشناسی شخصیت

تقاضای شغل و حقوق برای روانشناسی شخصیت چیست؟

BLS به طور خاص در مورد مشاغل روانشناسی شخصیت داده جمع آوری نمی کند. با این حال، پروژه BLS بیش از 13500 شغل جدید برای همه روانشناسان بین سال های 2020 تا 2030 ایجاد می کند. طبق گزارش BLS، متوسط حقوق روانشناسان در ماه می 2021 81،040 دلار بود.

این متخصصان بسته به سطح تحصیلات و تجربه، موقعیت مکانی و صنعت خاص ممکن است درآمد بیشتری داشته باشند. طبق BLS، مشاوران سوء مصرف مواد، اختلالات رفتاری و سلامت روان از می 2021 هر سال به طور متوسط 48520 دلار حقوق دریافت می کردند. مدیران آموزش و توسعه در طول مدت مشابه سالانه 120130 دلار دستمزد دریافت کردند.روانشناسی رفتاری چیست؟

متخصصانی که روان‌شناسی شخصیت می‌خوانند ممکن است به دنبال مشاغلی در زمینه منابع انسانی، تحصیلات تکمیلی، ارتش، تمرین خصوصی یا حتی توسعه اپلیکیشن سلامتی موبایل باشند.


آینده روانشناسی شخصیت

چه بخواهید در منابع انسانی، آموزش و پرورش یا در بخش خصوصی کار کنید، تعدادی شغل روانشناسی شخصیت وجود دارد. شما می توانید با دریافت گواهینامه های مربیگری زندگی، تسهیل سلامت روان و کمک های اولیه روانشناختی، خود را به یک متقاضی قوی تبدیل کنید.

نیاز به درک اینکه چرا افراد عمل می کنند و واکنش نشان می دهند همچنان ادامه دارد، بنابراین نیاز به متخصصان روانشناسی شخصیت احتمالاً قوی خواهد.منبع ماند. لورا کینگ، دکترا، استاد برجسته موزه‌داران در دانشگاه میسوری و رئیس انجمن شخصیت و روان‌شناسی اجتماعی (SPSP) می‌گوید: «شغل‌هایی که مردم خواهند داشت، حتی بسیاری از آن‌ها هنوز وجود ندارند. ).


روند شماره 1

یکی از حرفه‌های روانشناسی شخصیت آینده می‌تواند پیش‌بینی چگونگی عملکرد یک عضو نیروهای مسلح در میدان جنگ یا تحمل زمان‌های دشوار باشد. کینگ در رابطه با ارزیابی پرسنل نظامی به BestColleges گفت: «ممکن است ما علاقه مند باشیم بدانیم که آیا شما این ویژگی شخصیتی خاص را دارید، آیا از شما محافظت می کند، مثلاً در برابر PTSD، اگر این شخص ضربه روحی را تجربه کند.

 

روند شماره 2

مشاغل روانشناسی شخصیت در بخش برنامه های تلفن همراه، به ویژه در توسعه برنامه های خودسازی و انگیزشی ظاهر می شوند. کینگ توضیح داد: «روانشناسان شخصیتی هستند که در حال توسعه اپلیکیشن‌هایی هستند که به افراد کمک می‌کنند تا برای تغییر مداخله کنند، مثلاً نگران هستند یا نه، سخت‌کوش هستند یا نه، چیزهایی از این قبیل».

 

روند شماره 3

به عنوان یک مدیر در هر صنعتی، ممکن است با داشتن مدرک روانشناسی شخصیت، عملکرد خود را بهبود بخشید. اگر بتوانید ویژگی های شخصیتی خاصی را در کارکنان شناسایی کنید و شخصیت آنها را درک کنید، می توانید به آنها انگیزه دهید تا در نهایت بهره وری شغلی همه را افزایش دهند.

 

روند شماره 4

به عنوان یک روانشناس صنعتی-سازمانی، می توانید به عنوان مشاور در دنیای شرکت ها کار کنید. وظایفی مانند استخدام و حفظ کارمندان نیازمند درک ویژگی های شخصیتی است. ویژگی های شخصیتی بر موفقیت، رفتار و انگیزه های فرد تأثیر می گذارد. بنابراین، یک روانشناس شخصیت می تواند میزان عملکرد یک فرد در کار را ارزیابی و پیش بینی کند.منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد